mandag 29. august 2016

Mens vi venter.....

Nå er det ikke mange dagene til det braker løs med CMNs 5 års jubileum! 
Jeg vil ikke avsløre detaljer ennå, men dette blir GØY - så følg med!! 
Og er du ikke medlem på vår Facebook-side ennå, så kom innom: Copic Norge - der finner du oss :) Det blir feiring i alle kanaler...

Da jeg lastet opp noen bilder og forberedte blogginnlegg nå, så var det jammen meg et kort jeg hadde glemt helt... Sønn og svigerdatter skulle i bryllup i sommer, og da fikk jeg oppdraget med å lage kort. Det ble litt snaut varsel, og jeg var på hytta med begrenset pynt og stæsj, men resultatet ble ikke så verst :)

Her har jeg brukt et digi-stempel fra Make it Crafty: 
Geeky Love, Getting Married:



Jeg har ikke notatene mine over hvilke farger som er brukt, men det er stort sett Cool Grey.

Da håper jeg vi sees til jubileumsfeiring snart!

Ha en koselig kveld!

Klem fra Siv

Ingen kommentarer: